Taloussanomat
Lue uutinen mobiilisivustolla

Veikon Kone myydään osina

Kuva: Hannu Kaasalainen

28.5.2012 14:43 Kodinelektroniikkaketju Expert ostaa viisi Veikon Koneen myymälää. Muista myymälöistä käydään neuvotteluja.

Expert-ketjuun siirtyy Veikon Koneen suurimpia myymälöitä. Myytävät liikkeet sijaitsevat Helsingin Aleksanterinkadulla, Tampereella, Turussa, Raisiossa ja Lohjalla.

Veikon Kone käy parhaillaan neuvotteluja muiden ostajatahojen kanssa ketjun muiden liikkeiden myymisestä.

Veikon Kone kuuluu TeliaSonera-konsernille. Teleyhtiö on vuosituloksen yhteydessä tuonut esille, että Veikon Kone -ketju tuo tappiota. Konserni haluaa nyt eroon koko ketjusta.

Siirtyvistä myymälöistä kaikki Lohjaa lukuun ottamatta ovat aiemmin kuuluneet Expert-ketjuun. Veikon Kone kuului Expert-ketjuun vuoteen 2006 asti.

Uudessa järjestelyssä Veikon Koneen myymälöiden 65 työntekijää siirtyy Expertin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Veikon Koneella on 16 myymälää 15 paikkakunnalla. Sen palveluksessa työskentelee 183 henkeä.

Expert-ketju kuuluu norjalaiseen konserniin. Ketjulla on Suomessa 38 myymälää.

Jutun kirjoitti: Heidi Vaalisto

Heidi Vaalisto

Teksti on lisensoitu Creative Commons Nimeä-Ei muutoksia-Epäkaupallinen -lisenssillä.

Kommentit (40)

Sivut:1 2 3 4
EdellinenSeuraava

Anonyymi
On taas näitä tän kauhutoimittajan jaarituksia. En usko sanakaan jutusta, koska heidi ei yleensä tajua yhtään mitään.


Oikein. Kaupan asianosaisena tiedän, että tämä toimittaja on tässä asiassa aivan sekaisin. Asia selviäisi, jos hieman "tutustuisi" tosiasioihin.
Anonyymi: Lep... 29.5.2012 2:19

Anonyymi
Veikko ja DataInfo ajettiin polvilleen laittamalla niiden johtoon jotain peräkammarin poikia Oulun korkeudelta. Operaattorilla riittää sellaisia, jotka luulevat johtamista kirjoista opittavaksi taidoksi.
Anonyymi: Fanipoika 29.5.2012 6:33

Anonyymi
Toivottavasti Veikokoneen herrat ovat valmiita katsomaan peiliin ja ottamaan vähän vastuulleen tästä tilanteesta jotain.
Harmihan näissä tilanteissa vaan on se että se koskee eniten sitä perusjamppaa joka siellä jokapäivä puurtaa hommia pienenpalkan eteen.
Anonyymi: Joskus Veikkolainen 29.5.2012 10:51

Anonyymi
Gigantti on köyhien, haisevien urpojen paikka.

Tosimies ostaa Expertiltä.


Norjaan menee rahat silti,buaaahh
Anonyymi: missä kotimaiset 29.5.2012 11:05

Anonyymi
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Aina saanut páskaa palvelua koko lafkasta, kävi sitten tietokonetta tai kameraa katsomassa. Asiakasta ylenkatsotaan kun ilmoitan että tuotteen saa Gigantista hintaan x "MENE SINNE SITTEN!!!!!" "EMME TARVITSE SINUA TÄNNE ASIAKKAAKSI MUISTUTTELEMAAN HINNOISTAMME".

Jos mun liikkeeseen tulee joku kyselemään hintoja ja sitten ilmoittaa, että tuossa toisessa liikkeessä (kilometrien päässä) on halvempaa, niin avitan kyseisen hahmon edullisempaan suuntaan potkaisemalla persuksiin.
Anonyymi: koo-jii 29.5.2012 14:25

Anonyymi
Olen 49 vuotisen elämäni aikana saanut Veikon koneesta huonointa palvelua koskaan! Olen iloinen että ketju häviää, toivottavasti henkilökunta saa kenkää tässä yhteydessä.
Anonyymi: Kari 29.5.2012 14:29

Anonyymi
Jaa, vieläkö joku ostaa kivijalkamyymälästä jotain? Aika urpoa touhua. Tosin valtaosa tuulipukukansasta on urpoa porukkaa. Kamat kun saa suoraan kotiovelle ilman vaivaa niin miksi lähteä jonnekin Veikon Koneeseen ostamaan kalliilla hinnalla jotain shaibaa. Ja jos on pakko mennä niin kyllä löytyy varmaan halvempia liikkeitä kuin Expert-ketjun myymälät.


Takuuasiat on mukavempaa hoitaa kasvotusten. Esimerkiksi postin takuupalautus kun ei tapahdu kotiovelta.
Anonyymi: aaa 29.5.2012 14:32

Anonyymi
Olen 49 vuotisen elämäni aikana saanut Veikon koneesta huonointa palvelua koskaan! Olen iloinen että ketju häviää, toivottavasti henkilökunta saa kenkää tässä yhteydessä.


Ehkä Kari sinunkin kuluttajana kannattaa miettiä, olisiko huonoon palveluun ollut mahdollisesti syynä oma asenteesi. Olen vuosien aikana törmännyt aika useasti tapauksiin, jossa asiakas valittaa huonoa palvelua, mutta ei mieti omaa käytöstään yhtään!!
Anonyymi: xxxxxxxxx 29.5.2012 15:57

Anonyymi
Samaa touhua harrastetaan expert-ketjussa.
Tuodaan esiin tyytyväisyys takuu,t asiakasystävällisyys täyttä potaskaa.
Ja on pirun kallis pulju.
Gigantti on kaikessa suhteessa reiluin siellä ei
pelata penni peliä.
Anonyymi: Expert entinen asiak 29.5.2012 17:46

Anonyymi
Kamat kun saa suoraan kotiovelle ilman vaivaa niin miksi lähteä jonnekin Veikon Koneeseen ostamaan kalliilla hinnalla jotain shaibaa.


Ai ei ole vaivaa.. Joopa joo.
Laittakaa edes puhelinnumero, siis käytössä oleva, siten että tavaran kotiintuoja voi soittaa ja kysyä mihin tilaamasi tuote toimitetaan. Suurin osa kuitenkin on töissä päiväsaikaan...
Anonyymi: käytössä oleva puhel 2.6.2012 9:22
Sivut:1 2 3 4
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Uusimmat uutiset

Digiyesterday

2009

Viisi vuotta sitten

Yahoo vaihtoi: suosittaa nyt IE:tä

21.08.2009 Lieneekö syynä sitten tuore allianssi Microsoftin kanssa vai ei, mutta Yahoo suosittaa nyt Internet Explorer 8:aa eri sivuillaan käyttäjille.

.