Taloussanomat
Lue uutinen mobiilisivustolla

Maan suurin contact center aloittaa yt-neuvottelut

Kuva: Vesa Moilanen/Lehtikuva

23.2.2012 10:37 Suomen suurin contact center –palveluita tarjoava GoExcellent käynnistää yt-neuvottelut kaikissa Suomen toimipisteissään.

GoExcellent arvioi henkilöstön vähennystarpeen olevan enintään 200 henkilöä. Yritys työllistää Suomessa noin 1200 henkeä.

Yt-neuvottelujen piirissä ovat kaikki Suomen kuusi toimipistettä. Ne sijaitsevat Helsingissä, Jyväskylässä, Kouvolassa, Lahdessa, Pietarsaaressa ja Taivalkoskella.

GoExcellentin mukaan neuvottelujen taustalla ovat toimeksiantosopimuksen piiriin kuuluvien töiden vähenemisestä johtuvat toiminnalliset järjestelyt.

GoExcellent on pohjoismainen pörssiyhtiö. Suomessa GoExcellentin asiakkaita ovat muun muassa TeliaSonera, DNA ja Fortum.

Jutun kirjoitti: Heidi Vaalisto

Heidi Vaalisto

Teksti on lisensoitu Creative Commons Nimeä-Ei muutoksia-Epäkaupallinen -lisenssillä.

Kommentit (8)

Sivut: 1
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Dana on siirtänyt toimintoja itselleen ja niillä on paljon työtä omien toimintojen tehostamisessa.
Dana on yksi syy täh 23.2.2012 11:37

Anonyymi
Partytime, Excellent!
Wayne's World 23.2.2012 12:39

Anonyymi
Aina ihmetelly näitä Contact Centereitä, no onneksi siellä nykyisin vastaa useasti hieman Virolaisittain puhuen oleva henkilö, jolloin voi päätellä että tämä ei sitten koske Suomen YT neuvotteluita! Hieman helpompaa kun sen Paperitehtaan vieminen ulkomaille ja nekin meni jo melkein kaikki!
Hienoa Suomen AY-liike, teette meistä kohta kaikista työttömiä!
Nimetön 23.2.2012 13:10

Anonyymi
Olen itse ollut tuolla töissä, ja oli muuten hirveä paikka. Lähdin menemään, kun palkat alkoivat olla myöhässä, ja töitä tuli vaan koko ajan enemmän.

Firmahan toimii Helsingissä Munkkiniemessä vanhassa Koneen konttorissa. Tätä taloahan ollaan nyt vähitellen muuttamassa asuintaloiksi, joten loogista olisi lopettaa tuon toimipisteen toiminta kokonaan.
massimies 23.2.2012 14:27

Anonyymi
Mikä toi contact center oikein on? Onko se joku sihteeriopiston kilpailija?
Tauno 23.2.2012 22:10

Anonyymi
Mikä ihmeen contact center? Olisi suotavaa, että toimittaja ymmärtäisi kirjoittamastaan aiheesta edes sen verran, että osaisi kääntään yhden jutun keskeisimmistä käsitteistä suomeksi. Kyseinen tomittajan tohelo ei ole ymmärtänyt asiaa, josta kirjoittaa.


Luulet varmaan olevasi todella fiksu näiden kommenttiesi kanssa. Kyseistä sanaa käytetään nykyään Suomessa suomenkielisen sanan sijaan ja esimerkiksi GoExcellentin omilla sivuillakin asiasta todetaan näin "GoExcellentillä on laaja kokemus ja osaaminen Contact Centereiden johtamisesta ja toiminnasta".

Jos et itse kykene ymmärtämään englanninkielisiä sanoja, ei se tarkoita sitä etteikö muut sitä voisi tehdä.

Joudun alentumaan tasollesi (jossa luultavasti voitat minut kokemuksella) ja toteamaan että sinun kannattaisi pikku hiljaa jättää nämä kommentit vähemmälle ja hankkimaan töitä, muuttamaan pois vanhempiesi nurkista ja alkaa keskittymään johonkin muuhun kuin toimittajien dissaamiseen.
Nilkki 24.2.2012 11:44

Anonyymi
ps) NOKIAlta tulossa HUIPPU-LUMIA!

Uudessa Lumia 900:ssa olisi huhujen mukaan 12 megapikselin kamera. Aikaisemmassa versiossa megapikseleitä oli kahdeksan.

t. Reinikainen
ILTAMEDIA 24.2.2012 11:55

Anonyymi
se on se lumia 808 missä on taas paras kamera.

ja atm digikameraa missä on puhelin mukana niin maksaa nykyään vain 199e , eli nokia N8
Fin 24.2.2012 21:36
Sivut: 1
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Uusimmat uutiset

Digiyesterday

2009

Viisi vuotta sitten

Elisa poisti hitaat laajakaistat

23.07.2009 Telekonserni Elisa haluaa siirtää hitaampien laajakaistaliittymien käyttäjät langattomaan verkkoon, kertoo Helsingin Sanomat.

.