Taloussanomat
Lue uutinen mobiilisivustolla
Uutta ajattelua markkinointiin

Cityconilta mainospankki kauppakeskuksille

15.3.2006 12:18 Vähittäiskaupan liiketiloihin erikoistunut kiinteistösijoitusyhtiö Citycon otti kauppakeskustensa käyttöön uudenlaisen mainostoimistopalvelun nimeltä AdBank.

Kyseessä on erilaisia mainoskonsepteja sisältävä www-pohjainen "mainospankkipalvelu", jossa kauppakeskukset voivat valita ja muokata käyttöönsä omaan profiiliinsa ja markkinointiinsa sopivia valmiiksi suunniteltuja mainospohjia.

- AdBank on helppo työkalu kampanjansuunnitteluun ja -toteutukseen. Sen käytöllä saavutetaan lisäksi kustannussäästöjä, synergiaetuja ja jatkuvuutta, kauppakeskusmarkkinoinnin päällikkö Osmo Ansio Cityconista arvioi.

Palvelussa mainospohjat on koottu konsepteittain ryhmiksi, mistä voi valita ja työstää kuhunkin profiiliin parhaiten sopivat mainokset. Mainospohjia voi käyttää esimerkiksi lehti-ilmoitusten, julisteiden tai vaikka animaatioiden tekoon.

AdBank on norjalaisen Centerteamin kehittämä ja ylläpitämä palvelu. Cityconilla on yksinoikeus palvelun käyttöön Suomessa sekä käyttöoikeus palveluun Ruotsissa ja Virossa.

Jutun kirjoitti: Tuomas Karvonen

Tuomas Karvonen

Kommentoi

Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Uusimmat uutiset

Digiyesterday

2009

Viisi vuotta sitten

Yahoo veti sivut uusiksi

23.09.2009 Maailman vierailluimpiin verkkosivustoihin kuuluva Yahoo.com julkisti paikoitellen testaamansa uudet verkkosivut globaaliin käyttöön.


2011

Kolme vuotta sitten

Amazonin sovelluskauppa sulkeutui mystisesti

23.09.2011 Amazonin Android-kauppa ehti olla Suomessa auki vain kolme päivää.

.