Taloussanomat
Lue uutinen mobiilisivustolla
Mainosfilmin lataaja/poistaja on tuntematon

SAK:n ökymainos katosi YouTubesta

SAK:n vaalimainos herätti haettua keskustelua vaikka se vedettiinkin pois ennen tv-esittämistä.

5.3.2007 15:32 SAK:n pahennusta herättänyt vaalimainos on poistettu YouTuben verkkosivuilta. Mainoksen julkaisijaa tai poistajaa ei ole tunnistettu.

SAK:n mässäilevää työnantajaa esitteleviä mainosvideoita ei enää löydy YouTubesta.

– Meillä ei ole tietoa kuka videot olisi sivuille saattanut laittaa tai sieltä poistaa, sanoo art director Marko Muona kampanjan suunnitelleesta mainostoimisto Familystä.

Myös SAK:n johtaja Matti Tukiainen kieltää tietävänsä videon kohtalosta.

– Se ei ole meidän hallitsema palvelu. Ei ole meidän käsissä.

– Me emme mainosta enää näytä, Tukiainen sanoo.

Jutun kirjoitti: Vuokko Aro

Vuokko Aro

Kommentoi

Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Uusimmat uutiset

Digiyesterday

2009

Viisi vuotta sitten

IPod jäi jumboksi kuluttajalehden testissä

22.10.2009 Applen iPod Shuffle jäi viimeiselle sijalle brittiläisen Which? -kuluttajalehden vertailussa. Myös kalliimmat iPod Classic - ja Touch-mallit hävisivät vertailussa halvemmille ja vähemmän tunnetuille malleille.


2011

Kolme vuotta sitten

Tablet-tietokoneet menevät kuin kuumille kiville

22.10.2011 Tutkimuslaitos Strategy Analytics arvioi, että maailmanlaajuiset tablet-tietokoneiden toimitukset ylsivät 17 miljoonaan kappaleeseen vuoden kolmannella neljänneksellä.

.