Taloussanomat
Lue uutinen mobiilisivustolla

DNA tuplasi tv-kisapakettien myynnin

Kuva: Peter Jansson

11.5.2012 15:09 Puolet maksukanavan tilaajista haluaa seurata MM-jääkiekkoa teräväpiirtona.

Telekonserni DNA on myynyt vilkkaasti MM-kisapaketteja television katsojille. DNA:n mukaan sen myymien Canal+-maksupakettien määrä on noussut kymmeniin tuhansiin. Tilaajien määrä on yli kaksinkertaistunut.

DNA:n ja MTV Median tekemän sopimuksen mukaan DNA jakelee verkossaan MM-kisojen kaikki ottelut osana Canal +:n MM-kisapakettia. DNA myy kisapaketteja oman kaapeliverkon lisäksi antenniverkon katsojille.

Jääkiekkokansa on DNA:n mukaan innostunut käyttämään hyödyksi kotien isojen teräväpiirtotelevisioiden mahdollisuudet.

– Arviolta noin puolet tilaajista seuraa kisalähetykset teräväpiirtona, DNA:n televisioliiketoiminnasta vastaava johtaja Mikko Saarentaus sanoo tiedotteessa.

Urheiluhuuma teräväpiirtokanavilla jatkuu DNA:n mukaan kesän aikana. Luvassa on jalkapalloa, yleisurheilun EM-kisat ja Lontoon olympialaiset.

Jutun kirjoitti: Digitoday

Teksti on lisensoitu Creative Commons Nimeä-Ei muutoksia-Epäkaupallinen -lisenssillä.

Kommentit (19)

Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Jos toimittaja ymmärtäisi edes alkeistason asioita, hän saattaisi tajuta tällaisten lauseiden olevan hyödyttömiä: "Tilaajien määrä on yli kaksinkertaistunut."

Oleellista olisi tietää, millä aikavälillä tilaajien määrä on kaksinkertaistunut. Tunnissa, vuorokaudessa, viikossa, kuukaudessa? Mutta tähän kysymykseen toimittaja ei ole tajunnut kirjoittaa vastausta. On tainnut jäädä koulut käymättä, kun matemaattiset perustaidot ovat nollassa.


Mistä näitä elämäänsä katkeroituneita työttömiä "asian tuntijoita" riittää valittamaan tänne?
Anonyymi: Nokialta ja Accentur 11.5.2012 15:29

Anonyymi
Jos toimittaja ymmärtäisi edes alkeistason asioita, hän saattaisi tajuta tällaisten lauseiden olevan hyödyttömiä: "Tilaajien määrä on yli kaksinkertaistunut."

Oleellista olisi tietää, millä aikavälillä tilaajien määrä on kaksinkertaistunut. Tunnissa, vuorokaudessa, viikossa, kuukaudessa? Mutta tähän kysymykseen toimittaja ei ole tajunnut kirjoittaa vastausta. On tainnut jäädä koulut käymättä, kun matemaattiset perustaidot ovat nollassa.



Suomen johtava tv-toimija DNA on myynyt CANAL+:n lätkän MM-kisapakettia jo kymmeniin tuhansiin kotitalouksiin ja kysyntä jatkuu edelleen hyvänä sekä kaapeli- että antenniverkossa.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/lehdisto/stt-info/tiedote.jsp?selected=kaikki&oid=20120501/13367371401050
Anonyymi: Ripaska 11.5.2012 15:57

Anonyymi
Ensimmäinen kommentoija on oikeassa. Mainittu lause on matemaattisesti järjetön, ja sen myötä raunioituu koko uutisen keskeinen sisältö otsikkoa myöten. Käsittäkseni samaisella toimittajalla on ennenkin ollut ymmärrys- ja hahmottamisvaikeuksia.
Anonyymi: Kaitsu 11.5.2012 16:03

Anonyymi
Olen aivan varma virheen perusteella, että kirjoittaja on eräs heidi-mummeli. Todella pahan luokan virhe, joka kertoo siitä, kuika pihalla toimittaja on ollut.
Anonyymi: tutka 11.5.2012 16:50

Anonyymi
Miksi HVaaliston nimi on poistettu jutusta? Onko hän viimeinen ymmärtänyt hävetä jatkuvia virheitään? Tosin pahin päättömyys on yhä jutussa ennallaan.
Anonyymi: lukija 11.5.2012 17:18

Anonyymi
Kuinkahan moni unohtaa katkaista asiakassuhteen ennenluin 3kk napsahtaa täyteen..odotettavissa siis melkoista rumbaa "lopetin maksukanavapalvelun,miksi laskustus vieläkin lähettåä laskuja
Anonyymi: Nimetön 11.5.2012 17:35

Anonyymi
Karhuvaara väittänyt Uusi Suomi -verkkolehdelle että MM-lätkä tuottaa tappiota MTV Oy:lle.
Anonyymi: Näköjään amispohjalt 11.5.2012 18:34

Anonyymi
Kyllähän toi Canal+ hyvin toimii, ei valittamisen aihetta. Otin tuon kolmen kuukauden tarjouksen pelkästään lätkän takia. Olisi kiva kuulla asiakasvirtojen suunnasta kun noi määräaikaiset tilaukset alkavat umpeutua :)
Anonyymi: Seppo 12.5.2012 10:51

Anonyymi
Olen ihan varma että tämä on Applen vika
Anonyymi: Kohtuus ja Oikeus 12.5.2012 13:50

Anonyymi
Mieletöntä on Suomen kansa. Maksaa nyt jääkiekosta siis meidän kansallislajista rahastaville firmoille. Siis ketään ei kiinnosta maksutv muuten kuin pakottamalla. Röyhkeää on koko touhu. Jälkeenjäänyttä tekniikkaa tuputetaan joka tuutista ja bannataan tämän päivän mobiilit lähetys tekniikat. Lontoossa sentään otetaan kaikki irti tekniikasta ja annetaan kuluttajille uusia kokemuksia. Täällä moisesta on turha haaveilla. Vielä tulee päivä jolloin meillä on robotti Mertaranta selostamassa jääkiekkoa ja Suomen kansa ilosena maksaa siitäkin.
Anonyymi: Surkeimmat kotikisat 12.5.2012 19:51
Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Uusimmat uutiset

Digiyesterday

2009

Viisi vuotta sitten

Poliisi takavarikoi tietokoneita koulu-uhkauksen vuoksi

17.09.2009 Keski-Suomen poliisilaitos on julkistanut lisää tietoa internetissä esitetystä uhkauksesta Jyväskylän Harjun koulua vastaan. Kuvalauta.fi:ssä julkaistu viesti oli vihjaileva, eikä ilmaissut suoraan mahdollisen teon toteutustapaa.


2011

Kolme vuotta sitten

Adobe luottaa Flashin lumovoimaan

17.09.2011 Ohjelmistoyhtiö Adobe vakuuttaa Flash-teknologian elinvoimaisuutta Windows 8:n ratkaisuista huolimatta.

.